Fruarnas populäritet ökar..

...för var dag som går.
Härligt att det finns andra därute som vill känna på lite glamour och flärd i den kalmaritiska vardagen.

Bara häromdagen, var jag ute på stan med en väninna och åt en kanon-god GI-lunch. Kan jag aboslut rekommendera. Så skönt att inte varje besök på restaurang behöver vara en tripp till fett-mätt-land. Fresch! Yes.
Som fotbollsfru vill man ju föregå med gott exempel. :)

Hittade en mycket underhållande sida på internet idag, när jag satt för mig själv och gjorde just ingenting. Hittade en sida där man kunde leka klippdocka med kändisars utseende och kläder. Upptäckte då till min förtjusning att det fanns en celeb som faktiskt var en smula lik mig, bara man finputsade på färg och skintone. ;)

 Yeah?

En annan mycket underhållande syssla denna dag är Sex and the City. En av mina personliga favoriter.. sitter och väljer ut creme de la creme bland alla avsnitt till min kära mor. Hon ska ha Glitz and Glam-kväll om bara någon vecka och vill låna mina säsonger att ha på festen. Det finns så mycket bra. Är det någon serie som bjuder på så mycket mode, skönhet och sex, så är det S&tC. ;)

   

Puss på er!
/Nr 9 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0