Erkänner...

...okej...
...det var vi. Vi gjorde det. Flåt. Men det var ju så hiiimla roligt att flamsa lite.

Den 24e oktober åker 2 o 3 på Ladies night i Malmö. Då skulle ni vara med tjejer. Men vi får vårat lyx i november på spa i Tylösand. Min fråga är hur vi ska kunna klämma i fler lyxspahelger i vårt redan späckade schema.

Vi måste nog alla säga upp oss från våra jobb så vi får mer tid för oss själva. Man måste ta hand om sig själv. Annars kan man inte ta hand om andra. Som våra fotbollshjältar när de kommer hem efter ännu en seger. Som Anna Anka så fint sa det: Jag ser det som ett heltidsjobb att ta hand om min man.

Eller? Det kanske är de som borde ta hand om oss? Just det. Nu började Hem till gården på TV, det mest ångestladdade program som finns. Då måste jag ta tag i mitt liv och påbörja dagens bestyr. Naglar, hår och make! Sen är man fit for fight igen. Haha...puss på er fruar!
//2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0