Bling-bling

Så...vad tycks om vår nya header? Tillräckligt rosa för oss? Jag tycker vi ska ha mycket mer bilder, gärna i rosa, gärna på oss och gärna med champagneglas och bling-bling. Vad tycker ni?



Kan tyvärr inte se matchen på fredag, mmm synd, men hoppas att ni andra fruar ska se den. 


                                              
Har nog förresten hittat ett eget fotbollslag nu som jag kanske ska börja i, är ju så avundssjuk på grabbarna. Jag säger inte vilket än, det får skvallertidningarna spekulera i. 


                                              

Nu är jag i Västervik och hälsar på mina päron och har några lediga dagar. Saknar familjen därhemma bara...på !Espan"
Ses på fredag mina darlings. Till dess trippa lugnt! Ta taaaa

//#2


Kommentarer
Postat av: Nr 9

Yes bruuudar!!



Mer bling bling!



:)

2009-09-04 @ 23:48:18
URL: http://hosnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0