YES FOTBOLLSFRU 3 HÄR!!!

Här alla goa fotbollsfruar; nu är jag här och nu kan jag göra mig hörd! Helgen har varit finfin men nu väntas åter en helg av fest och kalas... Semester på måndag; Yeeeaaaah de känns gutt! Idag är jag dessutom kompledig från mitt jobb vilket är soft:)

Fick just reda på att det går ryckten om att jag ska börja spela golf? Ska jag? Hur skulle det gå till med mitt otåliga, okoncentrerade, impulsiva och sociala jag att på golfbanan? Där finns de regeler som att man inte får skrika, lägga sig ner på marken, sparka slå medans man stört tjuter....är detta verkligen något för mig? De sjukaste av allt är att man inte få prata högst och flammsa... Näää vettni vad; jag har nog bestämt mig Golf låter inte riktigt som min grej;) Vad tycker ni?

Puss på er! 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0