Ännu en fru!!

Finely har världens mest festdiskuterade skavllerblogg öppnat. Detta kan bli intressant!!


Stort Grattis till semestern #3, det är du väl värd. Själv började jag dagen ganska bittert. Jag har nämligen haft min semester och sitter nu på tyst och näst intill helt folktomt kontor. Jag har så pass mycket att göra at jag skulle kunna blogga hela dagen. Jag ska sitta här ensam och utan sysslor ända till kl 4 bara för att jag måste. Ser man det långsiktigt så ska jag faktiskt sitta här varje dag tills nästa semester.


På tal om min semester så var den helt perfekt. Min tricksande man och jag har åkt runt Sverige för att tälta och sola på Öland, festa och bowla i regnet på Gotland och avslutningsvis sola, grilla och slöa en vecka på Österlen. Eftersom vi hade tur med vädret så måste jag nu dölja mina ben med byxor för att inte alla ska se att huden faktiskt ramlar av. Det kliar något förfärligt men det gäller ju att få så mycket sol på kroppen som möjligt så ofta man kan, och det står jag fast vid.


Min tricksande man har dock tagit en paus från bollen under semestern och ägnat sig åt frisbee. Helt ärligt så har han nog ägnat sig åt frisbeen sisådär en 5 timmar om dagen. Att det kan vara så roligt att kasta, fånga, kasta och fånga.


Nu när jag sammanfattat och tittat tillbaka min semester så känns dagen redan mycket bättre. Det känns konstigt nog mer och mer ok att vara tillbaka på jobbet destu mer kaffe jag dricker. Äntligen fredag!!!


Puss och Kram #11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0