Min första arbetsdag efter semestern

Wiiii fotbollsfru 9; grattis till ett eget nummer för ditt alias...hoppas ingen behöver konkurera med dig;) Nu har jag äntligen börjat jobba igen...mmm vad kul... våld olaga hot, grov misshandel, polis, rättegång, blåtira, försämrad syn, försäkringskassan etc var vad jag väntade på min första arbetsdag...mmm jag säger bara hell yeeeaaaah vilken stimulerande arbete jag har! En boende hade fått för sig att hon bestämde nu när jag hade semster, vilket givetvis inte gillades av personalen... de första hon sa till sitt försvar idag var; -ja men Elin du var ju inte här så ingen bestämde ju.. hur tänkte hon då....höhöhö...så härdan efter är d slut semestrat för mig;) Jag behöver en tjejfest tjejfest tjejfest! woooooooooooh tjejfest för att överleva denna höst! Puss på er alla sötisar<3/Fotbollsfru 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0