Fotbollsfru 3

Hej alla; en härlig tripp till österlen/malmö/ven vart det förra veckan; mycket mysigt och allt klaffade perfekt (för jag hade planererat det såklart) Sedan finns de ju vissa fotbollsfruar som gillar och skryta mer än andra...åhh delad etta på rappakalja. Phh nu efterhand undrar jag hur fotbollsfru nummer 2 kom dit...ingen gissade på hennes svar:) Ska ha mer kolla på det där nästa gång! De enda som saknades var såklart fotbollsfru 11 (B)och hennes man samt fotbollsfru ? och hennes.. Föressten har jag har hört rykte att fotbollsfru 11 B:s make höll i B-lags matchen i söndags...mmm..där kanske det kommer ut ett bra alias:) Jag har forfarande semester vilket såklart är skönt men kommer börja tidigare då jag och nr 3 har bokat en resa i februari då han fyller 30; och måste ha lite semester dagar sparade... Tjejfest någon kväll vore fantastiskt...kul och dricka lite champange,äta ost och jordgubbar, prata golf, prata om våra utomlandsresor samt skidresor...för som fotbollsfru 2 brukar säga är tid och pengar allt vi har:) Ha en gooo dag alla sötisar; ska nu åka till IKEA med moster... mysigt! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0